iT's mY LiFe...It'S My sTyLe...^_^

Tuesday, March 10, 2009

merindui kamu semua...



Terkenang kembali zaman-zaman sekolah menengah dahulu ketika saya masih lagi seperti budak hingusan dan masih mencari ke mana hala tujuan hidup ini. Di saat saya memerlukan pertolongan, sahabat-sahabat jua yang menjadi tempat rujukan dan panduan selain daripada guru-guru di sekolah.



Mulai menengah rendah lagi saya tinggal di asrama dan bagi saya siapalah lagi yang saya dapat luahkan perasaan dan masalah bersama kalau tidak dengan rakan-rakan.Oleh itu, pada hari ini suka untuk saya meluahkan rasa rindu kepada sahabat-sahabat seperjuangan terutamanya yang banyak membantu serta meluangkan masa bersama. Tidak lupa juga yang pernah sekelas dahulu.


Terngiang-ngiang di fikiran ini mengingati macam-macam kerenah kamu semua yang bagi saya menjadikan hidup ini lebih bermakna. Ada yang pahit, ada yang manis. Semua itu telah kita tempuh bersama.Saya dapat merasakan betapa pentingnya sesuatu persahabatan itu apabila sesuatu permasalahan itu timbul. Tatkala saya sedih, kalian memahami,tatkala saya marah,kalian menenangkan dan tatkala saya tertekan, kalianlah yang membuat saya tertawa.


Berbanyak terima kasih kerana sudi membantu dan menjadi sahabat yang sangat baik. Saya teringin sekali untuk bersama kamu semua lagi. Saya berharap suatu hari kita dapat bertemu dan meluangkan masa bersama seperti di sekolah dahulu. Akhir kata, sambutlah salam kerinduan daripada saya. Tidak kira di mana jua anda berada, saya tetap akan mengingati kalian. Saya sayang kamu semua.


























11 Comments:

Blogger SiLenCeRnaChT said...

owh, kamu kisas ek..?

March 15, 2009 at 5:19 PM  
Blogger pAiE~pErFeCtIoNiSt said...

yes.exactly.rs nye kamu byk gak kenalan dr kisas kan..boley nmpak la drpd blogg kamu link2 tuk blogg2 kisasians...

March 15, 2009 at 5:56 PM  
Blogger SiLenCeRnaChT said...

yup..x de la rmei sngt, dorg sume ex-smkab,excpt paan la..kimi, hafiz karim n fatin izzati plak ex-clsmte ..n bkal bertambah sorg lagi klo sy knal kamu..haha..kamu amik medic ke ap kt just?

March 15, 2009 at 6:46 PM  
Blogger pAiE~pErFeCtIoNiSt said...

o i see.kat sini ade 2org ex-smkab batch sy.asyraf mrwan n khadijah nizam.n at the same time diorg pon ex-kisas.sy amek medic kat sini.2nd year.what's ur real name actually n where r u studyin now? what course? huhu sume nk tnye..

March 15, 2009 at 7:00 PM  
Blogger SiLenCeRnaChT said...

erm, knal sngt la ngn dorg due tuh..n sy salo gk kntek ngn dja

laa, kt profile kn ad sy stdy kt ne..haha..sy kt msia je..stdying at kolej mara sremban, wt foundation TESL.2nd year gk n finish diz june..

March 15, 2009 at 7:16 PM  
Blogger pAiE~pErFeCtIoNiSt said...

oh sorry.actually dah bace profile tp xtaw study ape.heee~
lps ni akan fly kemane?
itu br foundation kan.

March 15, 2009 at 7:36 PM  
Blogger SiLenCeRnaChT said...

nih sokln yg pling takut nih..haha..
klo excel alvel nih, insya-Allah ke nz feb taun dpan..tpi dgn krisis eco skng nih, mara dh hint klo2 x ckup duit nk hntar..brsyukur la korg ye sbb dh smpai sne dlu..=)
eyh, kamu nye tmpat komen dh jdik tmpat borak lak..keh..keh..

March 15, 2009 at 7:42 PM  
Blogger pAiE~pErFeCtIoNiSt said...

oh doa la byk2..ktorg pon trase sdikit kesan ekonomi mesia.sbb ble convert duit jordan,kami dpt kurg sdikit drpd dlu.1jd dah same dgn 5hinggit lbeyh sudaah.huh.

haha.xpe nk borak2 kat sini.xde masalah.nice 2 meet u n wish u all the best ok..

March 15, 2009 at 7:55 PM  
Blogger SiLenCeRnaChT said...

owh, rse gk ke..tpi tgok cm melancong je korg kt kt sne..keke..tu sblom krisis ke..?

thanx..huhu..n btw, bley x nk add link kamu kt blog ?

March 15, 2009 at 8:01 PM  
Blogger pAiE~pErFeCtIoNiSt said...

oh itu dah tentu la sblom crisis. dan br naek elaun brsame dgn tunggakan.maka sgt brbahagia time tuh.hihi

boleyh jer kalo nk add link kat blogg kamu.no probs. (^.^)

March 15, 2009 at 8:08 PM  
Blogger SiLenCeRnaChT said...

haha..ptut la pn,..sakan sngt bjlan..keke..hm..rmei gk dak2 kt sne yg sy tau nme nye, sbb salo bc blog2 dorg..keke..dorg nih kwan kpd kwan2 sy..mcm asmi, tpi asmi je la yg trus jd kwan, yg len stil nme je..kecik nye dnia..n sy x bg nme pnuh sy kn, nnt tnye la asmi..x suke dsplay nme..hahaha..knal kn asmi?..sori2..keke

March 15, 2009 at 8:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home